Δυο χρόνια μετά η Τζένη αναφερόμενη στην έντονη κοσμική ζωή της στο περιοδικό «Επίκαιρα» θα απαντήσει και δεν θα παραλείψει να αναφέρει την Αλίκη με όχι και τόσο κομψό τρόπο «Ήταν η εποχή της μοναξιάς.
Όταν νιώθεις μόνη νομίζεις ότι ξεχνιέσαι με την διασκέδαση και το ξενύχτι. Κάνεις κάτι για να καλύψεις το κενό, να ξεχάσεις τον εαυτό σου. Τώρα δεν έχω κανέναν λόγο να αναλωθώ σε τέτοιες κοσμικότητες.
Αντίθετα με εμένα τον τελευταίο καιρό η Αλίκη βγαίνει πολύ συχνά» Πράγμα που σήμαινε με απλά λόγια ότι η Αλίκη περνούσε την πιο δυσοίωνη περίοδο στον γάμο της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και η Τζένη ήθελε προφανώς να ενημερώσει το κοινό.
