Αθανασίου: Δεν είμαστε ερωτικό τρίγωνο - Με χαρά θα τους πάντρευα! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αθανασίου: Δεν είμαστε ερωτικό τρίγωνο - Με χαρά θα τους πάντρευα!

Αθανασίου: Δεν είμαστε ερωτικό τρίγωνο - Με χαρά θα τους πάντρευα!Ο Μάριος Αθανασίου, σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό περιοδικό, μίλησε για τη σχέση του με τη μητέρα του παιδιού του, με τον σύντροφό της Πάνο Μουζουράκη αλλά και για το ενδεχόμενο να αποκτήσει δεύτερο παιδί. 

Στη συνέντευξή του, στο περιοδικό tv ZAΠΙΝΓΚ o ηθοποιός ρωτήθηκε για την πολυσυζητημένη συνεργασία του με τον Πάνο Μουζουράκη στη σκηνή. Ο... πρώην, με τον νυν.

"Να εξηγώ ότι δεν είμαι ο πρώην, αφού η σχέση μας με τη Μαρία έχει τελειώσει οκτώ χρόνια πριν και είναι μακρινό όλο αυτό; Ξέρω ότι πουλάνε τα ερωτικά τρίγωνα, μα εδώ δεν ισχύει, δεν είμαστε τέτοιο." είπε μεταξύ άλλων στη συνέντευξή του....
Αλήθεια όμως, θα τους πάντρευε αν του το ζητούσαν;
"Γιατί όχι; Με χαρά μου θα το έκανα. Τη Μαρία την αγαπώ πάντα, είναι η μητέρα του γιου μου και θέλω και γι' αυτήν το καλύτερο. Αν το καλύτερο είναι ένας γάμος με τον Πάνο, θα το κάνω με χαρά".


Όσο για το αν εκείνος θα έμπαινε στο γκρουπ των παντρεμένων, η απάντηση είναι μονολεκτική: ΠΟΤΕ!

Θα έκανε όμως, λέει, ακόμα ένα παιδί.
"Παιδί ναι! Θα ήθελα να κάνω κι άλλο παιδί, δεν σου το κρύβω. Απλώς να βιαστώ, γιατί μεγαλώνω και δε θέλω να έχω μεγάλη διαφορά ηλικίας με τα παιδιά μου".


Σου άρεσε;

Σχολίασε