Σημερα λοιπόν η οικογένεια Λιάγκα ξύπνησε πρωί πρωί για να πάει στην Μεγαλόχαρη να προσκυνήσει!
Οι τρεις τους πήραν το δρόμο από το λιμάνι προς την
εκκλησία και ο Γιώργος φωτογράφισε ένανΟι τρεις τους πήραν το δρόμο από το λιμάνι προς την
"Εποχούμενο πελεκάνο", όπως έγραψε ο δημοσιογράφος στο twitter του!
