Είναι η πρώτη εμφάνιση της παρουσιάστριας...μετά τον ξαφνικό χαμό της μητέρα της! Η Αννίτα Πάνια περνάει δύσκολες στιγμές αφού προχθές χθες είπε το τελευταίο «αντίο» στην μητέρα της, την Ιφιγένεια Πάνια. Ο φακός του gossiptv, την εντόπισε στη Πολιτεία, στο καφέ της Πλατείας μαζί με φιλική παρέα! Με μαύρη μπλούζα και τζην παντελόνι η παρουσιάστρια έφαγε με τους φίλους της και προσπαθούσε να ξεχαστεί με τη κουβέντα.