Γνωστό μοντέλο μιλά για τον καρκίνο τραχήλου της μήτρας που της διεγνώσθη! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γνωστό μοντέλο μιλά για τον καρκίνο τραχήλου της μήτρας που της διεγνώσθη!

Γνωστό μοντέλο μιλά για τον καρκίνο τραχήλου της μήτρας που της διεγνώσθη!  Ο γιατρός της είπε πως βρίσκεται στο τρίτο στάδιο: «Έκανα ένα τεστ ΠΑΠ ρουτίνας, του οποίου τ' αποτελέσματα δεν βγήκαν καλά. Ο γιατρός μου, με πληροφόρησε χωρίς υπεκφυγές, πως έχω καρκίνο στον τράχηλο της μήτρας».
Και πρόσθεσε στο περιοδικό «Cleo»: «Μετά απ' αυτό, δεν κατάφερα ν' ακούσω λέξη απ΄ οσα συνέχισε να μου λέει. Τα πάντα στη ζωή μου ήρθαν πάνω κάτω. Νομίζεις πως είσαι άτρωτος, και πως ποτέ δεν θα αρρωστήσεις από καρκίνο».

Το 29χρονο μοντέλο Nikki Phillips μιλά για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, που της διεγνώσθη το 2009.
Nikki Phillips: Γνωστό μοντέλο μιλά για τον καρκίνο τραχήλου της μήτρας που της διεγνώσθη!
Μόλις της έγινε γνωστό παράτησε την καριέρα της και ξεκίνησε θεραπεία! Μπήκε εσπευσμένα στο χειρουργείο προκειμένου να αφαιρεθούν τα μεγάλα καρκινικά κύτταρα από τον τράχηλο.
Η ίδια τονίζει: «Είχα τόσους πολλούς φίλους κάποτε, αλλά ξαφνικά κανείς δεν ήθελε πια να βγαίνει έξω μαζί μου, επειδή δεν ένιωθα και δεν ήμουν καλά για να μπορώ να βγω. Ήταν μεγάλο σοκ για μένα. Νόμιζα πως ήταν οι καλύτερες φίλες μου και άρχισα να σκέφτομαι "τι έχω και δεν με θέλουν;"» και προσθέτει: «Είχα τόσους πολλούς φίλους κάποτε, αλλά ξαφνικά κανείς δεν ήθελε πια να βγαίνει έξω μαζί μου, επειδή δεν ένιωθα και δεν ήμουν καλά για να μπορώ να βγω. Ήταν μεγάλο σοκ για μένα. Νόμιζα πως ήταν οι καλύτερες φίλες μου και άρχισα να σκέφτομαι "τι έχω και δεν με θέλουν;"».
Τώρα το γνωστό μοντέλο είναι μια χαρά!



Σου άρεσε;

Σχολίασε