Ελένη Φουρέιρα: " Με εξιτάρει να με... " | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ελένη Φουρέιρα: " Με εξιτάρει να με... "

Η Ελένη Φουρέιρα λατρεύει...την δουλειά της και θέλει να την κάνει όσο πιο καλά γίνεται.«Με εξιτάρει να με λένε “δουλευταρού” και με κάνει να δουλεύω ακόμα περισσότερο. Θέλω να εξελίσσομαι. Αν δεν δουλέψω πολύ, νιώθω άχρηστη. Δυο μέρες συνεχόμενες στο σπίτι δεν μπορώ να καθίσω. Το έχω και στην ζωή μου αυτό το κακό, βαριέμαι εύκολα. Όταν πάει να γίνει κάτι τέτοιο σε μια σχέση βρίσκω τον τρόπο μόνη μου και ανανεώνομαι. Διαφορετικά δεν θα στέριωνα πουθενά και με κανέναν άνθρωπο. Εκείνο που δεν αντέχω είναι η μιζέρια. Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που μιζεριάζουν. Είναι λίγος ο χρόνος μας και δεν είναι για χάσιμο. Το κλάμα, το άγχος, η καψούρα είναι συναισθήματα αποδεκτά, η μιζέρια όχι. Σήκω και πάλεψε. Εσύ καθορίζεις την τύχη σου. Έχω φίλους που παθαίνουν κρίσεις πανικού και πηγαίνουν σε ψυχολόγο. Καλά κάνουν. Εγώ δεν έχω πάει και δεν θα χρειαστεί να πάω, γιατί θεωρώ ότι δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς περισσότερο από τον ίδιο τον εαυτό σου. (…) Η κατάθλιψη είναι πολυτέλεια για εμένα» τόνισε στο περιοδικό People η Ελένη Φουρέιρα.


Σου άρεσε;

Σχολίασε