18χρονος Έλληνας χασάπης τρέλανε το Versace! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

18χρονος Έλληνας χασάπης τρέλανε το Versace!

18χρονος Έλληνας χασάπης τρέλανε το Versace!Από το κρεοπωλείο του πατέρα του στην Ηγουμενίτσα…στην πασαρέλα του Versace!

Στην πασαρέλα του Versace, στο Μιλάνο, βρέθηκε ένας 18χρονος Έλληνας, ο Αχχιλέας Βένος, που κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα σε μόλις τρεις μήνες!

Τυπικά, ο Αχιλλέας ανήκει στην κατηγορία των παιδιών της ελληνικής επαρχίας. «Ο πατέρας μου έχει κρεοπωλείο και εκτρέφει ζώα. Έτσι, τελειώνοντας το σχολείο, πήγα για τέσσερις μήνες στη Θεσσαλονίκη, ώστε να σπουδάσω σε μία σχολή. Επιστρέφοντας στην Ηγουμενίτσα, μια θεία μου μου είπε ότι θα έπρεπε να γίνω μοντέλο», εξομολογείται ο 18χρονος.

Η θεία ανέλαβε να στείλει φωτογραφίες του νεαρού χασάπη σε πρακτορείο μοντέλων στην Αθήνα και… έγινε το θαύμα! Ο Αχιλλέας με τη μητέρα και τη θεία του άρχισαν τις συζητήσεις με τους υπευθύνους του πρακτορείου και, μάλιστα, παρά τις αντιρρήσεις του πατέρα του για το μόντελινγκ. Ένας σκάουτερ του πρακτορείου, ο Δημήτρης Μακρύς, πίστεψε στις ικανότητές του και ήταν ο άνθρωπος που του έκλεισε την πρώτη του δουλειά, στον σχεδιαστή Δημήτρη Πέτου, αλλά και τον έστειλε στο Μιλάνο.
«Την ώρα που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι με θέλουν για το Versace, ήμουν έξω στο δρόμο και δεν το πίστευα! Τα άλλα μοντέλα, επειδή δεν με είχαν ξαναδεί, με ρωτούσαν τι δουλειές έχω κάνει. Όταν τους είπα ότι είμαι από την Ελλάδα και είμαι μόνο τρεις μήνες στο χώρο και πως αυτή είναι η πρώτη μου δουλειά σε πασαρέλα, δεν το πίστευαν», λέει ο Αχιλλέας.

Παρά την επιτυχία που του έτυχε, ο 18χρονος δηλώνει έτοιμος να… επιστρέψει στο κρεοπωλείο, αν η καριέρα του δεν συνεχιστεί με τον τρόπο που άρχισε: «Ξέρω πως πίσω μου έχω το κρεοπωλείο του πατέρα μου και τα ζώα που εκτρέφει. Οπότε και τίποτα να μη γίνει, έχω να ασχοληθώ με μία δουλειά που είναι έτοιμη και στημένη», λέει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως το καλοκαίρι θα το περάσει στην Ηγουμενίτσα… παρέα με τα κρέατα!



Σου άρεσε;

Σχολίασε