Η Μενεγάκη περιγράφει καρέ-καρέ το ατύχημά της στην Ανδρο - video Το ματιάσατε το κορίτσι | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Μενεγάκη περιγράφει καρέ-καρέ το ατύχημά της στην Ανδρο - video Το ματιάσατε το κορίτσι

Το ατύχημα της Μενεγάκη στα Άχλα! Το ατύχημα που είχε στην Ανδρο το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε περιέγραψε καρέ-καρέ η Ελένη Μενεγάκη στη σημερινή της εκπομπή. «Μόλις είδα την τανάλια μου ήρθε μια λιποθυμία. Μου έβαλαν ξυλοκαϊνη. Αισθάνθηκα το χέρι μου τούμπανο δεν κοίταγα», είπε η παρουσιάστρια τρομαγμένη....

Η παρουσιάστρια, όπως εξήγησε στην εκπομπή της, είχε πάει για ψάρεμα με τον γιο της Αγγελο. Εκεί που ψάρευαν, έπιασε κατά λάθος το καλάμι, με αποτέλεσμα να μπει όλο το αγκίστρι στο δάκτυλό της.
«Ολο το αγκίστρι μπήκε σε αυτό το δάχτυλο και το βαρίδι ήταν μεγάλο. Καταλαβαίνετε πόσο μεγάλο ήταν. Αλλά πραγματικά, η χρυσοχέρα γιατρίνα στο Ιατρικό Κέντρο του νησιού έκανε θαύματα. Μόλις είδα την τανάλια μου ήρθε μια λιποθυμία. Μου έβαλαν ξυλοκαΐνη. Αισθάνθηκα το χέρι μου τούμπανο δεν κοίταγα», ανέφερε χαρακτηριστικά η Ελένη Μενεγάκη περιγράφοντας το ατύχημά της.
Μάλιστα, όπως εξήγησε στο σημείο είχαν μαζευτεί και πολλοί ψαράδες που της έδιναν οδηγίες για το πώς να επουλώσει το τραύμα της.

Η Μενεγάκη περιγράφει καρέ-καρέ το ατύχημά της στην Ανδρο - Με ράμματα στην εκπομπή της  Το ματιάσατε το κορίτσι


Μαζεύτηκαν ψαράδες κοντά της και της είπαν τι να κάνει!
Και κατέληξε: «ο γιος μου ήθελε να πιάσει τα ψάρια και μου είχε αφήσει εμένα το καλάμι και τέλοσπαντων εγώ δεν είμαι για τέτοια πράγματα. Πάλι καλά που το έπαθα εγώ και δεν το έπαθε ο γιος μου».





Σου άρεσε;

Σχολίασε