Ελληνίδα ηθοποιός "Έπαθα νεύρωση στομάχου επειδή δεν με ήθελαν που ήμουν χοντρή" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ελληνίδα ηθοποιός "Έπαθα νεύρωση στομάχου επειδή δεν με ήθελαν που ήμουν χοντρή"


 Ελληνίδα ηθοποιός "Έπαθα νεύρωση στομάχου επειδή δεν με ήθελαν που ήμουν χοντρή"«Ένιωσα απόρριψη από την εφηβεία μου, όταν μετά από κάτι ενέσεις που είχα κάνει, γιατί είχα ένα πρόβλημα στο αίμα από τις αμυγδαλές και έκανα μια σειρά πενικιλίνες για 2 περίπου χρόνια, έφτασα σε ηλικία 14 ετών να είμαι 85 κιλά, ενώ ήμουν ένα πολύ αδύνατο παιδάκι". 


"Η απόρριψη που ένιωσα στα πρώτα μου γυμνασιακά χρόνια ήταν τόσο έντονη, που έπαθα νεύρωση στομάχου, δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ… Δεν είναι απλό το να είσαι 14 και να αισθάνεσαι ότι οι συμμαθητές σου δεν σε θέλουν επειδή είσαι χοντρή.», εξομολογήθηκε στο ΛΟΙΠΟΝ και την Ρένε Σαραντινού, η ηθοποιός Έλντα Πανοπούλου.


Σου άρεσε;

Σχολίασε