Αυτή τη φορά όμως όχι για να απολαύσουν μόνο ξέγνοιαστες στιγμές στο σπίτι που διατηρούν εδώ και περίπου δύο χρόνια στο νησί αλλά και για να κάνουν το τάμα τους....
Ένα τάμα στην Παναγιά τη Μεγαλόχαρη που είχαν εδώ και καιρό και αφορά στην ανάγκη του να είναι καλά επαγγελματικά αλλά και σε προσωπικό επίπεδο, σύμφωνα με τη News. Φυσικά, κατά τη διαμονή τους στο αγαπημένο τους νησί, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την ηρεμία της φύσης αλλά και του σπιτιού τους το οποίο όταν θα τελειώσουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, θα αποτελέσει το καταφύγιό τους όπου θα ξεκουραστούν.
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση