
"Με το που πήγε ο Βασίλης σπίτι στον Θανάση και τον Βασίλη jr πήρανε αμέσως Skype call την Ολυμπία και τις λέγανε ότι ανυπομονούν να γνωρίσουν τον μικρό αδερφό τους. Η ατάκα της Ολυμπίας στον γιατρό ήταν πως ήθελε να βγει μεθαύριο από το μαιευτήριο για 2 ώρες και εννοείται πως ο γιατρός της το απαγόρευσε.. που να ήξερε πως ο λόγος που ήθελε να βγεί ήταν για να πάει στο γήπεδο και να παρακολουθήσει τον αγώνα..