Το πρωί δασκάλα, το βράδυ μοντέλο εσωρούχων για γυναίκες με τεράστιο στήθος VIDEO | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Το πρωί δασκάλα, το βράδυ μοντέλο εσωρούχων για γυναίκες με τεράστιο στήθος VIDEO


Το πρωί δασκάλα, το βράδυ μοντέλο εσωρούχων για γυναίκες με τεράστιο στήθος [εικόνες+βίντεο]Στην «διπλή ζωή» της 26χρονης Λόρα Μπάτλερ εστίασε δημοσίευμα βρετανικής εφημερίδας, καθώς η πληθωρική καλλονή είναι ταυτόχρονα καθηγήτρια σε σχολείο και εκπρόσωπος της εταιρίας εσωρούχων Curvy Kate που ειδικεύεται σε εσώρουχα για γυναίκες με πολύ μεγάλο στήθος.
«Ξεκίνησα να κάνω μόντελινγκ πριν από πέντε χρόνια, όταν κάποιος μου πρότεινε...
νασυμμετέχω στον διαγωνισμό Star in a Bra που διοργάνωσε η Curvy Kate. Εκείνη την εποχή είχα ολοκληρώσει τις σπουδές μου (σ.σ. Ψυχολογίας και χορού), αλλά δεν είχα στο μυαλό μου να γίνω δασκάλα. Οπότε δεν θεώρησα ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Πλέον τα πρωινά διδάσκω στο σχολείο και τα απογεύματα κάνω φωτογραφήσεις. Οι μαθητές μου το ξέρουν και δεν έχουν κανένα πρόβλημα».
Αυτό δήλωσε η 26χρονη ξανθιά που αποτελεί την επίσημη εκπρόσωπο της εταιρίας και η οποία ωθεί και άλλες πληθωρικές γυναίκες να συμμετέχουν στον διαγωνισμό προκειμένου να «Να τσιμεντώσουν την αυτοπεποίθησή τους και να αισθανθούν καλά με το σώμα τους. Όπως συνέβη και σε εμένα».



Σου άρεσε;

Σχολίασε