Ποια Ελληνίδα ηθοποιός αποκάλυψε ότι: «Είμαι καβαλημενο καλάμι!» (PHOTO) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ποια Ελληνίδα ηθοποιός αποκάλυψε ότι: «Είμαι καβαλημενο καλάμι!» (PHOTO)

Πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Οι Φόνισσες της Παπαδιαμάντη”, ένα έργο που θέλεις να δεις και να ξαναδείς αφού -όπως είπε και μια φίλη- αποκτάς καινούριο συκώτι από το γέλιο!
Η Μπέσυ Μάλφα λατρεύει τη δουλειά της και μιλώντας στο YOU και τον Γιώργο Μπέζα δεν κρύβει πόσο ευτυχισμένη είναι τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα προσωπικά...
Παίζουν ρόλο οι δημόσιες σχέσεις στη δουλειά αυτή;
Όχι και εγώ είμαι η κλασική απόδειξη. Δεν το έχω καθόλου…

Έχει τύχει να συνεργάζεσαι με κάποιον που δεν γουστάρεις;
Όχι… Εκείνοι δεν ξέρω αν με γουστάρουν! Αλλά -μεταξύ μας- μου είναι αδιάφορο.

Καβάλησες ποτέ καλάμι;
Όχι, πιστεύω πως είμαι καβαλημένο καλάμι! Πιστεύω πολύ στον εαυτό μου, θεωρώ ότι ήμουν εξαιρετική χορεύτρια, με θεωρώ πολύ καλή ηθοποιό και ξέρω ότι έχω μια πολύ καλή φωνή. Κι αν όχι μια πολύ καλή φωνή, έχω εξαιρετική τεχνική. 

Αυτά όλα τα πιστεύω μέσα από την γνώση, αλλά μπορεί κάποιος να πει πως “η Μάλφα την ψώνισε”!
_MG_4422


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: