Ο Στέλιος Μάινας για το διαζύγιο των γονιών του: «Ο αδερφός μου ήταν ο μπαμπάς μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο Στέλιος Μάινας για το διαζύγιο των γονιών του: «Ο αδερφός μου ήταν ο μπαμπάς μου»

Ο Στέλιος Μάινας  για το διαζύγιο των γονιών του: «Ο αδερφός μου ήταν ο μπαμπάς μου»Tο πείραγμα από τα παιδιά στο σχολείο: «Ήμουν ο γιος της χωρσμένης».
Για το διαζύγιο των γονιών του, όταν ήταν 4 ετών, τον ρόλο του πατέρα του που έπαιξε ο αδερφός του και το πείραγμα των παιδιών στο σχολείο , επειδή ήταν παιδί χωρισμένων γονιών μίλησε ο Στέλιος Μάινας στο περιοδικό ΕΓΩ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν υπήρξε μαμάκιας εξηγώντας το γιατί: «Όχι ακριβώς. Μεγαλώσαμε σε μια εποχή που ήταν πολύ σημαντική η έννοια της παρέας. Ίσχυε το παιχνίδι έξω. Μεγαλώσαμε μέσα σε θύλακες...
Οι γονείς για εμάς, από μια ηλικία και μετά, ήταν κάτι στο οποίο επιστρέφαμε το βράδυ. Γαλουχηθήκαμε και ωριμάσαμε μέσα σε παρέες παιδιών. Ήταν τόσο υγιές».
«Ένας χωρισμός ποτέ δεν ήταν ταμπού και πάντα παραμένει ταμπού. Δεν διαχωρίζει κάτι το τότε με το τώρα.
Μπορεί να λένε πίσω από την πλάτη σου “να το παιδί της χωρισμένης”, όμως αυτό, ως παιδιά, δεν το αντιλαμβανόμασταν», ανέφερε στο περιοδικό ΕΓΩ!
Τέλος, αποκάλυψε πως η μητέρα του δεν πήρε και την θέση του πατέρα και εκμυστηρεύτηκε τον άνθρωπο που λειτούργησε ως πατέρας στην οικογένεια: «Η μητέρα μου δεν ήταν ποτέ μπαμπάς. Ο αδελφός μου ήταν και μπαμπάς. 
Ήταν δεκαπέντε χρόνια μεγαλύτερος μου», ενώ συμπλήρωσε ότι παρόλο που ο αδερφός του είχε ρόλο πατέρα τα αντρικά ζητήματα τα συζητούσε με τους φίλους του.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: