Νίνο: «Δεν ζω μια φυσιολογική ζωή» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Νίνο: «Δεν ζω μια φυσιολογική ζωή»

Νίνο: «Δεν ζω μια φυσιολογική ζωή»«Μεγάλωσα με δύο γονείς που κοιμούνται αγκαλιά μέχρι και σήμερα

Αυτό το πρότυπο είχα. Ως παιδί κι εγώ πέρασα οπό διαφορετικές στιγμές από στιγμές τρέλας, όπως είναι φυσιολογικό. Πέρασα από κάθε φάση. 

Πρόσφατα συνάντησα έναν παππού σε ένα χωριό στη βόρεια Ελλάδα. Πήγα και του μίλησα. Μου είπε: «Σήμερα γίνομαι 85 χρόνων...
Αν κλείσω τα μάτια μου είμαι 32. Μην αφήσεις τον χρόνο να φαίνεται έτσι” Σκέφτομαι πάντα πως τίποτα δεν είναι δεδομένο», εξομολογήθηκε ο Νίνο στο ΟΚ.

Δυσκολεύεσαι να συνδυάσεις τη δουλειά με την οικογένεια σου;

«Δεν είναι εύκολο. Δεν ζω μια φυσιολογικό ζωή. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι, γιατί δεν έχει φυσιολογικά ωράρια, ούτε φυσιολογική αντιμετώπιση από τους άλλους λόγω δημοσιότητας».

Σου λείπει να πας μια βόλτα με τα παιδιά σου χωρίς να σε ξέρει κανείς;

«Δεν θυμάμαι τον εαυτό μου χωρίς τα δημοσιότητα, ειλικρινά».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: